Como exemplo de actividades con impacto na promoción dos produtos da terra, está a nosa labor como secretaría técnica exercida para a Axencia de Turismo de Galicia, na que deseñamos e executamos a campaña “ÉCOCIÑA NO CAMIÑO”.
Esta campaña tivo como obxectivo mellorar a oferta gastronómica nos diferentes Camiños de Santiago. Para iso desenvolveuse unha metodoloxía de análise coa que ponderar o impacto que estaba a ter a actividade do restaurante na consecución dos ODS. En base a esta metodoloxía, medíronse indicadores como a pegada de carbono (aproximada), a xestión dos residuos, os consumos enerxéticos e de auga e o abastecemento.
Outra vez, este tipo de accións buscou concienciar aos restauradores da importancia da orixe da materia prima e a súa calidade diferenciada.
As accións desta primeira campaña víronse complementadas co desenvolvemento de 6 módulos formativos onde se fixo fincapé na importancia do produto local galego e nas distintas ferramentas para diferenciar e apreciar as distintas etiquetas que podemos atopar dentro da nosa produción, coma a PescadeRías ou pescaenverde dos produtos do mar, ou as producións 100% raza autóctona que temos en Galicia.
0 comments :
Publicar un comentario